مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 11:202021-10-12سياسي

 کتاب «چهلستون» رونمایی شد/چهل گفت وگو درباره ریشه های سواد مالی


 کتاب «چهلستون» که توسط آکادمی هوش مالی تهیه و تنظیم و به وسیله انتشارات قدیانی منتشر شده است با حضور عوامل رادیویی و سازمان صدا وسیما رونمایی شد.

- ، کتاب چهلستون که توسط آکادمی هوش مالی تهیه و تنظیم و به وسیله انتشارات قدیانی منتشر شده است با حضور مظفری قائم مقام معاونت صدای سازمان صدا و سیما، کوچک زاده مدیر رادیو گفت وگو، کمیل رودی مدیر آکادمی هوش مالی، خیامی عضو هیات علمی دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع)، مریم جلالی برنامه ساز رادیو و تلوزیون، افراسیابی معاون امور محتوایی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، علی رسولی زاده کارآفرین برتر ملی و مدیرعامل شرکت دانش بنیان پارت و نادر قدیانی مدیر انتشارات قدیانی، رونمایی شد.

مظفری قائم مقام معاونت صدای رسانه ملی در این مراسم گفت: وجود مجموعه هایی دغدغه مند مثل آکادمی که با هوشمندی و تحلیل دقیق شرایط، اولویت ها را تشخیص داده اند و وارد این حوزه مهم شده اند بسیار ارزشمند است.

طبق تعریف یونسکو، منظور از سواد آن چیزی است که فرد با استفاده از آن بتواند تغییر ایجاد کند و البته این همان تعریف علم نافع است که اسلام هزار سال پیش بر آن تاکید داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 کتاب «چهلستون» رونمایی شد/چهل گفت وگو درباره ریشه های سواد مالی

 کتاب «چهلستون» رونمایی شد/چهل گفت وگو درباره ریشه های سواد مالی